joi, 27 octombrie 2016

Fiecare cu ce are


Am de la tine o sticlă cu spirt
                     un gest comun
                     legat
                     cu fundă,
                     cu frunze,
                     cu ploaie
câteva foi,
două vaze colorate,
o carte pe care nu ți-am dat-o
și două pe care le ai deja.

Am de la tine o melodie
                     pe care nici nu știi
                     că ți-am furat-o
și mai am de la tine un creion,
o lună pe podea

                                                                            (desen: eu)

și câteva drumuri pe care te-am purtat.

Am de la tine toate momentele în care te-am înjurat
și toate momentele în care te-am ales.

Am de la tine un Bergman
                     și un coșmar în care m-ai târât prin piață
                     până mi-am vărsat
                     și duh și verde
                     pe asfalt.

Am de la tine o grămadă de garduri
                     și tot ce-am păstrat din tine pentru ”totdeauna”
iar tu, acum, ai de la mine o spovedanie publică
                                       și o spălare pe mâini...

Pe mâine,
Am (de la tine) plecat!


Un comentariu:

for the vin

sunt cu o sticla de vin bauta ieri mai bogata si cu o sticla in jurul inimii sparta