sâmbătă, 14 februarie 2015

proiectul ScriSoare S-ului




Daca ti-as scrie o scrisoare, ti-as spune ca ma faci sa povestesc povesti ca-n nicio alta parte. Poate ca-mi esti muza tu. Uimitor. Tot mi-ai zis de-atatea ori sa te scriu, sa te incondeiez, sa te trec pe curat. Ei...uite, ma gandesc sa-ncep un jurnal ...de fapt trei:  unul pentru tine, unul pentru barbatul visurilor mele ( de care tu te sperii c-ar putea exista, te miri de ce netot ar putea fi...si ce chinuit...si ce dement....si poate ai dreptate ) si unul pentru cel care pleaca ( in armata, dada, nu te mira, e si cineva care pleaca in armata - n-ai vazut ca e nevoie?! )


Asa ca, dragul meu muz, de azi incepem o excursie.

Evident ca la sfarsit o sa-ti cer tie sa ma pui pe mine intr-un spectacol, mare si caraghios, cehovianocaraghios, ca suntem intelectuali.

Sa batem palma deci. Inca mai astept sa-mi zici cum fu vineri13 !


Daca mai aud de vreun valentin sau valentina azi, ii trimit pe toti la manastire! Mama lor de "curve"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu