marți, 20 ianuarie 2015

Inima inimii 1 / Bun simț

" Drama mea vine din faptul că am lăsat să curgă prea multă vreme până să înțeleg că adevăratele fantome sunt oameni vii și să descopăr, în oglinda mea matinală, un chip asemănător celor din fotografiile mele, însă care mă întreabă ce anume mă temeam eu să-i dăruiesc.
...
Dacă aș avea puțin noroc mi-aș regăsi chipul așteptându-mă în oglindă. Iar daca nu, tot nu mi-aș pierde speranța: aș putea să-l recuperez din strălucirea unei vitrine și ne-am întoarce împreună acasă la mine să cinăm față-n față, fără ranchiune și remușcări, dând dracului regimul bunului-simț care ne-a lipsit de seva zilelor și fără să avem nevoie de un ghiveci cu flori de plastic ca să ne apere de singurătate”

Antonio Lobo Antunes



(Chema Madoz )


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu