joi, 26 iunie 2014

dacă n-ai amintiri


frumosul de ieri: muntele, oamenii și ploaia.



râurile de nămol, hainele de împrumut, veselia și bucuria plouaților
inimile toate laolaltă
vântul, verdele
soarele puțin și printre picături
bucuria lui ”mai putem puțin...împreună” și ”oricum ar fi, împreună”
apa fierbinte, cănile cu ceai....”dacă n-ai amintiri” în pijamale și alte note și alte glume.
lumânările din tortul cuiva pe care nu știu și nu vreau să-l iert.

pietrele...pietrele lunecoase de ieri.
pâinea...pâinea rece și arsă găsită, împărțită, înmulțită!

și cele cinci minute de liniște și aer.




m-am gândit la tine, draga mea, în cele opt ore de munte și ploaie și în fiecare minut am văzut o bucurie, tu m-ai învățat să văd. ți le-am arătat, în sinea mea, pe fiecare și ți-am mulțumit la fiecare pas.
și nu numai ție!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu