luni, 17 iunie 2013

Alexa Visarion


 Despre el însuși. Și nu numai...




! ” Regizorul - valoarea interogațiilor adresate Prezentului ”

! ”În spectacolul pe care îl vedem există întotdeauna un alt spectacol. Acest alt spectacol trebuie să ne intereseze ”

! ” Întotdeauna creația reală depășește propunerea ”

! ” N-am făcut nimic important în afara faptului că am trăit neliniștea cu importanță ”

! ” Am încercat să aflu cine sunt ”

! ” Am încercat să pun înțelesuri. Înțelesuri poți pune când în tine sălășluiește, în deplinătatea ei, contradicția!”

! ” Tu să ai deschis totul în tine pentru a primi ce există în tot ce e în afara ta, ăsta e singurul rost al vieții ”

! ” Plecarea spre moarte a început odată cu nașterea ”

! ” Singurul care mă poate distruge cu adevărat sunt eu însumi ”

! ” Ce suntem la urma urmei? Artiști care doresc ca umanul să nu se degradeze ”

Un comentariu:

  1. De aceea propunerea trebuie să fie importantă - pentru ca să avem ce depăşi.

    RăspundețiȘtergere