luni, 28 ianuarie 2013

despre dragoste ? și câțiva demoni

Viata bate tot

Pe stradă. O duduie voluptoasă, vorbește la telefon.

Are un păr superb.
Tocuri, pantaloni de trening, telefon roz...trecem cu vederea. pe fund cu litere ondulate: Furletta,
 în mâna libera, trei plase pline de la Kaufland...
Merge grăbită și :

”Tu nu-mi zici mie așa, că-ți trag două peste bot! Eu-s și femeie și bărbat! Auzi? Îs și femeie și bărbat!...”

Pauză
Așteaptă la semafor, e verde demult, nu trece...
Strigă deodată în telefon:

”Ți-am zis că te iubesc în morții mă-tii! Paștele și Biserica!...Ți-am zis că te iubesc!”

Mă uit la ea...e frumoasă, tânără...și deloc bărbată

La cinci minute mai departe 2 bătrâni... se țin de mănă.

Ea își ține pumnul în mâna lui, el n-are mănuși, ea are.
....Sunt simpatici...s-ar putea crede că și ei se iubesc...



Un comentariu: