miercuri, 9 ianuarie 2013

semne bune anul are


" Dragă Doamne Doamne,
Azi împlinesc o sută de ani. Ca Tanti Roz. Dormn mult, dar mă simt bine.
Am încercat să le explic părinților mei ce-i viața, un cadou foarte tare. La început supraestimăm cadoul ăsta: credem c-am primit viața veșnică. După aceea îl subestimăm: ni se pare urât, prea scurt, mai c-am fi gata să-l aruncăm.
 În sfârșit, ne dăm seama că de fapt n-am primit-o cadou, ci doar cu împrumut.
Și-atunci încercăm s-o merităm. Eu, care am o sută de ani, știu despre ce vorbesc. Cu cât îmbătrânești, cu atât trebuie să dai dovadă de bun gust ca să apreciezi viața. Trebuie să devii un rafinat, un artist.
La zece sau la douăzeci de ani, orice prost poate să se bucure de viață, dar la o sută, când nu mai poți să te miști, trebuie să-ți pui la contribuție inteligența..
Nu știu dacă am reușit să-i conving.
Mergi și pe la ei. Fă-Ți treaba până la capăt. Eu am obosit un pic.

       
                                               Pe mâine, pupici,
                                                                      Oscar”




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu