luni, 28 martie 2011

mirror, mirror on the wall

citesc ” Nu există lucru viu sau aparținând într-un anumit sens vieții, care să nu ofere un aspect demn de dispreț. Același lucru are însă totdeauna și unul grav, magnific sau redutabil. Alegerea punctului de vedere depinde de dispoziția noastră: ambele aspecte sunt la fel de veridice. ”

azi dimineață, în drum spre facultate, mă gândeam: mi s-a spus că ar trebui să mă intereseze politica. să deschid televizorul deci...adică să ies din lumea mea în care încă se mai poate, să mă lepăd de ea pentru realitatea mamei mele, realitate care pe mine m-ar face să mă sinucid în câțiva ani. noroc că n-am curaj!
eu nu sunt un om atât de plin de nădejde.
și mi-ar plăcea să pot gândi. și să pot trăi mai mult. ce viață ar fi aceea cu televizorul deschis?!
probabil că mi-am asumat o ignoranță.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu