vineri, 16 octombrie 2009

creier in rate pentru oale sparte

vând piper, cumpăr stofă.

vând piper,
zahăr nu mai am -
mi l-am așternut pe jos
când s-a destrămat podeaua -
...
de fapt,
zahăr nici n-am avut prea multă vreme,
c-au crescut furnici în el
și l-au ros până la sânge.
l-au ros atât de tare
încât s-au înroșit furnicile toate
și s-au îndulcit.

furnici mieroase pentru dușumele scoase.

vând piper, deci.
și cumpăr stofă.
stofă de om bun,
stofă de om frumos,
stofă de om.
stofă de artist
(artiștii strănută mai des, nu?!),
stofă de oricine,
stofă de orice,
stofă de oricui
...

furnici mieroase pentru zile somnoroase.

când mă trezesc, vând tot!
și renunț la vicii.

de oboseală,
de timp,
de oale sparte care nu se mai lipesc.

cumpăr stofă
și mă fac croitoreasă.

Un comentariu:

  1. si te faci croitorasul cel viteaz care omoara sapte dintr-o lovitura. de, acuma tu alegi sapte ce si ce fel de lovitura.

    RăspundețiȘtergere