luni, 21 septembrie 2009

unde-s frunzele de altadata?

de trei zile am in cap numai paianjeni si un radio care scartaie.
unde-s frunzele de altadata?

citesc anii de ucenicie ai lui wilhelm meister de goethe
si tropicul cancerului de henry miller...
pandesc viori la colt de strada si arunc cu pietre.
imi plac sunetele mai nou.
imi plac oamenii mai putin.

imi curat talpile de greata si tac.
din cand in cand, beau apa.
buricul pamantului miroase-a varza murata.

si scartaie intruna.

v-am spus ca-mi umbla painajeni pe creier de sunt toata numai panza?
eu nu plang cand vine toamna...
eu cresc.

2 comentarii:

  1. se vede tare ca-ti plac sunetele si devii cam mizantropa. acum stau si ma intreb daca eu sunt pentru tine sunet sau om.in orice caz, bine ca nu sunt paianjen

    RăspundețiȘtergere