duminică, 20 septembrie 2009

quod erat demonstrandum

ca veni vorba de femeie, ma intorc la ceva ce am scris in "sezonul" trecut:

primul mar cazut din rai
eu sunt eva, primul mar cazut din rai.
...
eva nu e o femeie, eva e un mar lucios cu miezul intrat in putrefactie.
eva e meschina
si hidoasa-n felul ei.

eva s-a nascut din pietre, nu din coaste...si pe eva au poreclit-o oamenii "femeie" pentru ca jivinele n-aveau par pe-atunci.

eva a cazut din copac...eu am cazut din copac.
si mi s-au imprimit firele de praf pe tample.m-am gandit sa le port mai departe...cine stie, poate intr-o zi ma aspira cineva si ma curat.

am viermi, da...eu, eva, am viermi...
si desi nu s-ar zice, nu sunt prea mandra de ei.
nu-mi platesc chirie, nu...ii las asa, de buna voie.sunt cuminti si nu fac zgomot.
viermii astia seamana cu tablitele acelea lucioase: "atentie, caine rau!"

totusi, eu, eva, primul mar cazut din rai...am samanta.

Un comentariu: